N A S I L  B İ R  P O Z ?

 

Fotoğrafa bakıyorum.

Bakıyor,

sağa kayan gözlerim yeşillerinde sulanıyor,

bakamıyorum.  

Fotoğrafa bakıyorum.

Alaca karanlık gömleğinde kutlama sofrası mı?
Kurtlar sofrası mı?

Şükür, sıra bizde değil, gülüşü bir uğurlama mı?   

Anlayamıyorum.

 

Fotoğrafa bakıyorum.

Gerçeğin sırrını görmeye çalışıyorum.  

Aynasında saçlarını düzeltmiş,

tasa sevici sözlerle, yüklü balonlar,

vicdana el açmış yükselirken,

üzülemiyor,

kızamıyor,

şaşkınayazıyorum. 

 

Aczi, gülümseten nedir anlamaya çalışıyorum.

Özeli, genelleştiren aklı anlamaya çalışıyorum.

Anlayamıyorum.

 

Fotoğrafı düzeltmeye çalışıyorum.

Elim yüzüne bulaştırıyor, yapamıyorum.

 

Aklı ayağa düşmüş, yorumlar yerde sürüklenir,

“Sözde iyi duygu iletici simgeler” büzüşük akıllarıyla beni tahrik ederken;

Fotoğraftaki, arkadaşlarıma soruyorum…

 

Acaba ben giderken, nasıl bir poz vereceksiniz?

======

Mehmet E. Altın, 20 Ekim 2023


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar